מדיניות החזרת מוצרים והחזרים כספיים





אספקת המוצרים למזמין





בתום תהליך ההזמנה אנו נספק את המוצרים בהתאם לכתובת ולבחירת דרך המשלוח.
הזמנות שיתקבלו באתר בימים א'- ה' עד השעה 14:00 ובימי שישי וערבי חג עד השעה 10:00 יסופקו באותו יום, יחד עם זאת לפעמים, בשל אילוצים המשלוח לא יסופק באותו יום ואנו נעדכן את הרוכש.
למען הסר ספק זמני אספקת המוצרים אינם כוללים ימי שבת וחג. המשלוח יסופק בימים א-ה החל משעות הצהרים המאוחרות, ובימי ו' וערבי חג החל מהשעה 9:00.


המשלוח לבית הלקוח מותנה בנגישות טובה למקום. על הלקוח לציין בעת ההזמנה מדרגות, מספר הקומות, מרחק הליכה רב מהרכב לבית ופרטים נוספים חריגים הקשורים להבאת המשלוח עד פתח הבית.
במידה והמשלוח אינו נגיש או הפרטים שנמסרו לא יהיו מדויקים, הלקוח יצטרך לאסוף המשלוח מהמקום הכי קרוב אליו הרכב יוכל להגיע.
באם הלקוח לא יסכים, המשלוח יחזור למשתלה והלקוח יחויב בתשלום עבור משלוח כפול. יחד עם זאת למרות התנאים, לשליח שיקול דעת להחליט באם להביא את המשלוח עד הבית וזאת בעלות נוספת בתאום עם המזמין.
לקוחות שאין חניה מוסדרת בקרבת ביתם יצטרכו לאסוף את המוצרים ישירות מהרכב ובהסכמה לתנאי זה תבוצע ההזמנה.


המשתלה מפעילה מערך משלוחים באזור הקריות, חיפה ,נהריה, עכו, כרמיאל והסביבה. אספקה לאזורים אחרים - בתיאום עם המשתלה.
במקרה הצורך המשתלה תשתמש בשירות של חברת שילוח לצורך האספקה, והמועד המדויק של האספקה יקבע על ידי חברת השילוח . שוב לציין, כי אין באפשרות המשתלה המפעילה את האתר להיות אחראית לכל איחור או דחיה במועד האספקה שנקבע במידה והפרטים שהוזנו על ידי הרוכש אינם נכונים או מלאים, הרוכש או מי מטעמו אינו זמין בתאריך האספקה המבוקש ובמקרים שאין למשתלה שליטה בהם. המשתלה רשאית לשנות מעת לעת את אזורי החלוקה וכן את מועדי החלוקה.


חשוב לציין כי נוכחות המזמין במעמד האספקה כפי שתואם מול השליח הינה חשובה מאד, עם זאת השליח רשאי למסור את ההזמנה לאדם אשר נוכח במקום בעת ההזמנה וזאת תחשב כאילו נמסרה למזמין. במקרה שבו לא יהיה נוכח במקום איש, ההזמנה תוחזר למשתלה ויתואם מועד חדש לאספקה חוזרת אשר תחויב בעלות משלוח מלאה.
המזמין רשאי לאשר טלפונית לשליח להשאיר את הזמנת המוצרים בסמוך לכתובת המסירה אך במקרה זה המשתלה או חברת השליחות לא תהינה אחראיות לאבדן או נזק שיגרם למוצרים . מזמין אשר בוחר באיסוף עצמי לא יחויב בדמי משלוח והאחריות על המוצר בזמן ההובלה העצמית תחול עליו. את הזמנת המוצרים ניתן לאסוף במשתלת שלומית בכפר ביאליק בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00, וזאת כמובן לאחר בדיקת סטטוס ההזמנה בטלפון 04-8710090.





ביטול עסקה





המזמין רשאי לבטל את הזמנתו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן חוק הגנת הצרכן). בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם -ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם.
ביטול העסקה יעשה באמצעות פניה טלפונית או בדואר האלקטרוני או בפקס לשירות הלקוחות של המשתלה ויכנס לתוקף עם קבלת אישור על הביטול בדואר אלקטרוני או בפקס מטעם המשתלה ללקוח.
במידה והמשלוח כבר יצא המזמין יחויב בעלות המשלוח המלא ויזוכה בעלות המוצרים בניכוי דמי הביטול.
בעת ביטול עסקה עקב פגם - לא ייגבו דמי ביטול ולא דמי משלוח שיעשה על חשבון המשתלה.


המשתלה רשאית לפי שיקול דעתה לבטל הזמנה שהתקבלה במקרים כגון:



  • המזמין לא היה נוכח במועד ומקום האספקה ולא דאג לעדכן או למצוא מישהו אחר שיקבל המשלוח.

  • פרטי המזמין אינם מלאים או מדויקים בהזמנה.

  • במידה והמוצר שהוצג למזמין, הוצג בטעות ובתום לב בעת ההזמנה של המוצר.

  • בשל כוח עליון, מצב מלחמה או בכל מצב שבו המשתלה סבורה שלא ניתן לספק את ההזמנה.

  • בכל מקרה שבו יהיה חשד של המשתלה שהמזמין מבצע פעולה בלתי חוקית.


המשתלה תצור קשר עם המזמין ותעדכן על ביטול ההזמנה, בכל מקרה של ביטול המשתלה לא תהיה אחראית לכל נזק ככל שיגרם מביטול ההזמנה.
לא ניתן לבטל את העסקאות הבאות: מוצרים שהוכנו במיוחד עבור הצרכן כגון שתילת אדניות ועציצים, ו/או צמח או פרח שנבל או סיים את פריחתו, שכן הינם במסגרת "טובין פסידים", מתכלים כמשמעם בחוק הגנת הצרכן.


זיכוי כספי - החזר כספי יוחזר באמצעות אמצעי התשלום ששילם הלקוח תוך 14 ימי עסקים מיום החזרת המוצר בפועל .
בכל מקרה המשתלה לא תישא באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.


החזרת מוצרים


ניתן להחזיר מוצרים שהוזמנו באתר תוך 14 ימי עבודה וזאת על פי לשון חוק הגנת הצרכן. על הלקוח להחזיר המוצר שלם, ללא פגיעה ו/או נזק ו/או קלקול מכל סוג ומין כתנאי לקבלת החזר, החלפה או פיצוי.
בכל מקרה בו הלקוח כבר קיבל לידיו את המוצר, רק למשתלה הזכות הבלעדית להחליט על פיצוי או זיכוי הלקוח. במידה והמשלוח כבר יצא המזמין יחויב בעלות המשלוח ויזוכה בעלות המוצרים בניכוי דמי ביטול.
נא לקרוא בסעיף הקודם - ביטול עסקה- אלו עסקאות אי אפשר לבטל ומכאן כמובן שאי אפשר להחזיר את אותם המוצרים.





צריכים עזרה?





צרו איתנו קשר במייל shlomit.nursery@gmail.com לשאלות שקשורות במדיניות מוצרים והחזרים כספיים.